Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-05, 11:22   #165
maximalvinst

Reg.datum: dec 2015
Sharp$: 12578

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spel 5.2

Oh my god!!!!
Hemsk dag igår. Alla tre american spel hade chans att slå in, men alla förlorade.
Creighton ledde sin match mot Xavier in i andra halvlek med 14 poäng, men lyckades på något vis tappa och förlora.
Och för att göra saken värre så vinner Cincinnati över Connecticut med 14 poäng och spelet på +13.5 förloras.
Och sedan för att göra dagen riktigt nattsvart så vinner Utah mot Charlotte med 7 poäng, och det spelet förloras också, Utah -7.5. Kan hända att någon fick Utah till -7, eller -6.5 plus Connecticut till +14 eller +14.5. I sådana fall, grattis. I annat fall, let´s take it back today. Inte så mycket action idag då det är SuperBowl natt. Jag brukar inte spela på SuperBowl, men hittar jag något så lägger jag ut det här idag. Dagens spel läggs ut efterhand hit. Få se om vi skulle kunna ta en vinst på fotbollstrippeln idag nu då.

Dagens spel:

Fotbollstrippel

1.Skottland - Premiership
St Johnstone - Celtic, ö1.5 mål, Kl13:30 Odds: 1.25

2.Schweiz - Super League
Young Boys - Sion, ö1.5 mål, Kl 16:00 Odds: 1.15

3.Holland - Eredivisie
Utrecht - Heerenveen, ö1.5 mål Kl 16:45 Odds 1.23

Totalt odds: 1.77 (Unibet)

Spel (american sports):

1.NCAAB
North Carolina - Notre Dame: Notre Dame +8.5 Kl 19:00 Odds: 1.91 (Unibet)

Här förväntar jag mig ett motiverat Notre Dame. Man skulle behöva en seger här efter tre raka förluster. Jag tycker att de är undervärderade här pga detta.
Tycker inte heller att North Carolina spelat så pass bra för att vara så här stora favoriter. Man förlorade mot Miami 62-77 som en 6-poängs favorit, och vann nätt och jämnt hemma mot Pittsburgh 80-78 som en 18.5-poängs favorit senast.
Notre Dame förlorade två gånger förra säsongen mot North Carolina, och borde vara motiverade här för en revansch.
Notre Dame har också varit starka på bortaplan denna säsong, de är 4-1-1 ATS på de senaste 6 bortamatcherna. Man vann mot Pittsburgh som 1.5 -poängs favorit, man vann mot Miami och VA Tech som underdogs. Notre Dame har inte förlorat med mer än 8 poäng borta ännu denna säsong.
North Carolina kan också nu redan ha tankarna på den kommande matchen på torsdag mot rivalerna Duke.
En annan faktor som jag brukar titta på hos underdogs är free-throw och three-point statistik. Underdogs med bättre statistik här tenderar att bättre hållas med i matchen.
Notre Dame sätter 80.47 procent av frikasten, medan N.Carolina sätter 70.89. Notre Dame sätter 9.43 trepoängare, medan N.Carolina sätter 7.62.

2.NCAAB
Iowa - Nebraska: Iowa -4.5 Kl 20:00 Odds: 1.90 (Unibet)

Iowa förlorade exakt för en månad sedan mot Nebraska på hemmaplan. Jag förväntar att de är sugna på revansch efter den där 93-90 dubbelövertids-förlusten.
Nebraska är 3-7 ATS på bortaplan denna säsong, Iowa å sin sida är 11-3 ATS på hemmaplan. Iowa snittar 87 poäng på hemmaplan medan Nebraska endast snittar 70 poäng på bortaplan.
Iowa spelar med mycket självförtroende just nu, Imponerande att man vann över Ohio State och Rutgers utan sin stjärna Peter Jok, som kan komma at göra comeback i denna match.
Linjen öppnade på Iowa -6.5, så -4.5 är taget här!!!

3.NCAAB
California - Colorado: över 135.5 p Kl 22:30 Odds: 1.90 (Unibet)

California och Colorado drabbas samman i Pac 12 på söndagskvällen, och överspelet ser bra ut här. Pac 12 har många lag med hög pace, så är fallet i denna matchup också.
Colorado snittar 76 per match, medan California gör 70 poäng per match. De här två lagen kör upp och ned på planen väldigt fort, och tar skott från allstans. Jag förväntar mig att defensiven blir lidande här eftersom båda lagen saknar bra defensiva pjäser. Dessa lag brukar inte spela defensivt, utan ytor brukar öppna upp sig, och det blir enklare att komma till snabbt avslut.
Över är 5-2 på de senaste 7 matcherna mellan dessa lag.
Sätter lagen skotten i stort sett som de brukar, och spelar som de brukar spela skall det inte vara några problem att komma över denna total.

4.NBA
Oklahoma - Portland: över 216 p Kl 21:00 Odds: 1.90 (Unibet)

Rent historiskt och trendmässigt kan vi vänta en highscoring match mellan dessa två lag här. 3 av de 4 senaste matcherna mellan dessa lag har passerat 220 poäng.
Portland är byggda för att spela i highscoring matcher. Offensivt är man dynamiska och spelar inte mycket defense.
Oklahoma är samma typ av lag, spelar heller inte mycket försvar och det blir säkerligen inte bättre av att man nyss förlorat en defensiv nyckelspelare i Kanter.
Spelar dessa lag som de brukar, vilket jag tror, så kommer det inte att bli några problem att nå minst 220 poäng här.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Whitecap (+2)

Senast redigerad av maximalvinst den 2017-02-05 klockan 18:09.
maximalvinst är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat