Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-07, 10:48   #4
TOBYTYKE
 
TOBYTYKEs avatar
 
Reg.datum: apr 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 1 850
Sharp$: 8044
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Jag har mycket kontakt med B tränaren Ann Charlotte Larsson hennes ögonsten Turbo Spin har varit smällfin, senast skulle den ut men banan var dålig och inga hästar fick starta. Imorgon skall hästen ut igen och han känns dunder i jobben. Lite olika ändringar med föda och upplägg av träning har visat sig slå väl ut. Proppen ur trots hög ålder? Ann Charlotte måste dock hitta en ersättningskusk eftersom Carl Johan Jepsson är sjuk. Men det tror jag nog hon gör. Hästen har varit rejält förbättrad i jobben och det känns som en vinnare tycker hon. Han är riktigt på tårna, kommer göra ett fint lopp imorgon, plats oddset kommer säkert ligga över 5 ggr degen och jag lassar in några 10or Jag varnar för att hästen kan städa av dem, tro det eller ej men det lär ni se i loppet


Snackade även med Jenny Eriksson och hennes Walkyria som också har varit ruskigt fin i jobbet i veckan, hon har fått hjälp av en Italiensk vetrinär som har sätt till hästens behov. (vad det nu kan vara) spår9 behöver inte vara fel och hästen har varit riktigt bra på slutet, Kan vara en rolig vinnare till ett vettigt odds men även platsoddset lockar..

Den modige spikar på v64


Lycka till gott folk!

/Klanke
65 ggr vinnare och 10.5 på plats onekligen bra odds men ser svårt ut..ATG 17 ggr just nu (turbon v41)
TOBYTYKE är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat