Ämne: 28/7 MLB
Visa ett inlägg
Gammal 2010-07-28, 22:39   #20
dgothe
 
dgothes avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 347
Sharp$: 1075

Sabermetrics-Test MLB
Stats: 236 - 128 - 4
ROI: 109.75%
Vinstprocent: 65.00%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Kattbert Visa inlägg
Fick du gårdagens match voidad också eller föll den utanför systemet?
Jag har inte fått dagens match voidad ännu på pinnacle.

Var finns det förövrigt någon sida med bra information om tex. vilken pitcher som startar (inte förmodad pitcher utan den som verkliga startar), och när byten skett osv. Alltså så fullständig redogörelse om matcherna som möjligt.
Jag tycker att man får en hel del på mlb.com men det är en röra och vissa saker kommer fram här och andra där. Gärna direktlänk.
Anledningen till att jag pushat gårdagens match står i noteringen.. Boone påpekade rätt tidigt (några timmar innan matchstart) att antingen har jag ändrat något eller så faller den utanför filtret (som jag beskrivit tidigare).

Han hade helt rätt, jag hade läst från fel rad i mitt program :P. Du ser att den inte passar in om du kollar procenten, konverterar till odds och jämför med bookiens odds. Mitt filter, som jag alltså skrivit här, är att mitt uträknade odds ska vara bättre än pinnens med 0.2.. säger jag 1.600 så måste pinnen ge mig 1.800. Min procentsats gav nästan samma odds som pinnen och Boone var vaken nog att se det.

Jag hade då redan lagt ett bet själv, men det var inte ett system-bet alltså pushade jag det i den officiella statistiken. I mitt högst personliga sheet däremot är det en förlust.

Jag kollar alltid MLB on Yahoo! Sports - News, Scores, Standings, Rumors, Fantasy Games .. det är min startsida . Där står alltid en preview inför matchen som listar båda starting pitchers. På deras schema-sida kan du också se starting pitchers framåt i tiden.
dgothe är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat