Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-17, 16:05   #140
Fulsprit
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

En del vinnare bara förtjänar man, eller inte... Jag spelade på Solvalla på lunchen och det gick inget vidare - förlorade runt 1000 SEK. Jag stängde av datorn och ATG för att laga mat - köttbullar. När jag var klar med smeten så ville jag låta den "vila" lite, eller om det var jag som ville spela lite, hehe. På med datorn - lopp 2 står för dörren på Århus. Hinner få upp loppet på ATG, det har tydligen blivit omstart. Har ingen aning om vad att spela på - bara uttråkad, men har bara tid för ett spel.

Hör att danskarna säger något om att nummer tre haft otur med en sen galopp senast och att denne kan få bra löpning nu - står i 11 ggr pengarna, så jag slänger in en 100-ing. Starten går och nummer tre får en bra start och hamnar, från innerspår på 20 tillägg, i tredje invändigt. Ser bra ut. Men, sedan fyller man på och hux flux är det fjärde inner och sist invändigt.

Luckan uppenbarar sig 5-600 kvar men kuskfan sitter kvar. Sedan fyller någon mer på bakifrån, men luckan kommer igen, 250 kvar (300 meters upplopp, både uppför- och nerför) men har 35 meter fram till ledaren som ser fin och klar ut. Min får upp farten och jag hör på danske referatorn att han börjar få puls - undrar varför, tänkte jag? Men, upploppet är grymt långt och precis på mållinjen så möts de. Omöjligt att se när man ej är van banan och aktuell mållinje.

Trean utropas som vinnare och jag jublar förstås! En del vinnare förtjänar man bara, eller inte, som sagt! Se på denna serie av händelser som ej skall gå och få in, en efter en och sedan ha turen att vinna;

-Slagit av datorn och lämnat efter en dålig lunch. 1000 back och skitsur - skall aldrig spela mer, hehe.

-Slår på datorn för ett slöspel, mitt i matlagningen, vet ej något om kusarna.

-Omstart, annars hade jag ej hunnit - hade bara tid för ett lopp.

-Hör det pratas om en häst och lirar denne, sekunder före starten går.

-Loppet kört nästan hela vägen, sitter fast invändigt. Lucka och hinner fram på mållinjen och vinner på målfoto, till 11 ggr pengarna...

Ja, denne var jag ju värd, eller hur?!


VINNARE
Inlämnat: 2017-02-17, 16:10
Århus Lopp 2
Fredag 2017-02-17
Start: 16:07
Kostnad: 100,00 kr
Vadet gäller startnummer

3 Dedees Dream

1 x 100,00 kr = 100,00 kr.
Totalt: 100,00 kr.
Rättningskod: CGS DTH GMN
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat