Läst lite om era tankar inför omgången. Mycket roligt att läsa vill jag lova!
Avd.1: Peters Jetset är aldrig att glömma bort. Gör det bra nästan hela tiden, om man bortser från galoppen senast. Örjan upp bakom Indoor Voices igen och blir favorit, med all rätt! Den hästen gör det alltid bra, och Örjan som är vaken är alltid den smartaste i fältet, oavsett lopp.
MEN glöm inte bort Catch The Cash. Förhoppningsvis får den andra/tredje utvändigt och kommer smyga med fram till upploppet, sen smäller det till!
Avd.3: OTP såklart en trolig vinnare, men någon gång tar segerraden slut. Kanske idag? Kanske får någon lam kusk lust att trycka till OTP inför första sväng. Typ Flemming som inte har en jävla aning om vad han pysslar med? Eller nä förresten, han hamnar nog 32a invändigt och kör bort sig.
Narold Vox står som segrare då? Ja kanske, om Ludde kommer testa för ledningen med sin EMP, och Narold får smyga med utvändigt i kön.
Avd.5: Mitt drag här är Önas Igor. En häst som kan otroligt mycket och förhoppningsvis får draghjälp av Snyting som måste avancera ganska tidigt på 1640m för att kunna ha en chans
Annars är ju Cash A Cheque Em och Queer Fish måstestreck i en öppen omgång. Gardera så mycket ni har råd med i det här loppet!
Avd.7: För att få upp värdet ordentligt i sista loppet så har jag stora förväntningar på Order To Fly. Äntligen bra spår och kan ligga bra till ganska tidigt. 9% är mumma

Sen hoppas jag även att Make It Quick kan smälla till. Kapabel häst och Nurmos som har rätt bra form på stallet. Den kommer med
Där är lite snabba tankar, lycka till med era spel!
.