Visa ett inlägg
Gammal 2017-02-25, 11:56   #71
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Tack för era synpunkter och värdefulla råd.
Så här blev bolagssystemet till slut:

1) 1,2,6,9 r4-3 (1 håller inte ledningen men har toppform. Har startat i en rad V75-lopp från bra spår och alltid varit ospelad. Min rådgivare säger dock, att den måste med på kupongen. 2 tränar enligt Ludde med El Mago Pellini och Mosaiquen lika bra som dom. Hon skall till USA efter Elitloppshelgen. De bästa hästarna i loppet är 6 och 9. För den som går kort räcker det med dem.)

2) 1,3,4,5,9,14 r7-6 (ett riktigt svårt lopp för ston, som inte tjänat så mycket. Bara att gardera och hoppas att man får med en skräll - t.ex. 4.)

3) 5 r1-8 (om Flemming svarar med 1 kör sig Johnny ändå till spets. Han tar inte dödens i fem kurvor. OTP vinner och övriga kör om andrapriset.)

4) 2,3,6,12 r8-9 (Stenströmer stimmar upp 6 Man At Work från springspår. Slog Baron Gift på hemmabanan Axevalla före nyår. Imponerade inte på Valla senast. 3 kan ta ledningen med startsnabbe Jepson och vinna därifrån. 2 är urstark och trivs i dödens. Kusken emot. 12 stort kuskplus med Örjan.)

5) 3,4,5,9,10 r12-1 (i denna sprint är ledningen mycket värd. 4 är hypersnabb. Det är även 5, som är matchad för detta lopp. 6 och 7 är också startsnabba men duger inte att vinna. De ställer dock till det för övriga. 3 med Erik är allt bättre i träningen enligt Stig H. 9 får ett fint lopp bakom 3. 10 är en utpräglad sprinter och kan vinna om kusken inte kör med huvudet under armen. Snabbe 12 är bortlottad och fick inte plats på kupongen.)

6) 6 r5-8 (att spika Ludde finns egentligen inte på min karta. Men jag tror inte att ens denne kusk kan hindra kommande derbyhästen 6 Rigel Face från att vinna.)

7) 2,3,5,7,8,9 r4-12 (flera heta hästar 2,5,7 startar här. 7 kan ta ledningen, 2 och 5 blir med rätta hårt betrodda. 3,8 och 9 har form och streckas till tio procent. Min förstahäst är 9 med Flemming. 4 och 12 hade jag inte råd att ta med.)

Kostar 1440:-. Ha en strålande dag
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat