Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-01, 17:20   #14
flaque
 
Reg.datum: nov 2012
Inlägg: 398
Sharp$: 14204
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Inget ont om Svante men hästen har säkert förlorat många miljoner pga kusken. Hade han satt upp en skickligare kusk i form av Erik, Örjan, Takter, Björn eller Kontio så hade han nog haft några 0 or till på kontot. Han kör allt som ofta bort hästen. Vill varna för King City som kan profiliera på tempot jag kommer köra utgång på denne. Varnar framför allt för Navigator sib som har blivit allt snabbare ju fler lopp han kör, var ute i en final senast och näst senast har han stånkats med tuffa djur. Ser lättare ut på pappret för honom och med klaff är inte heller han borta. Tuff körning i inledningen takter lovar att gasa med nr 5 som är obesegrad i spets 5 av 5. Lär köras tufft för spets. 1.07 första 5? med 11 på varvet?


passa nr 8 i avd4 Salmela låter lyrisk på facebook hästen har visst aldrig känts så fin tidigare. Skoryck nu också tycker han är ett stort plus och hade trot på vettig segerchans från ett bättre läge, men det kan ju lösa sig ändå.


God tur!
Nu svarade jag på vad mackpeter ursprungligen skrivet. Dom på liven älskar ju såna uttalanden. Sen kan jag hålla med dig om Svante.

Därför skrev jag att det skulle bli det stora skriket
flaque är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat