Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-04, 22:51   #151
Peter123
 
Reg.datum: jan 2017
Inlägg: 43
Sharp$: 153
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Espo Visa inlägg
Tyckte det var framförallt enormt dåligt rens efter två första loppen. 5000kr liksom....

Måste vart många som täckte brett i andra. Tråkigt att Zenit brick vann, hade väl gett mig typ 40k istället för 8k om Re doc vunnit. Hade nog behövt 8-9 hästar i andra för att haft chans på 7an. Inte ens nära att ta med 5an på 5hästar.
Gick på Re Doc på i stort sett allt trots att jag visste att finntomten mycket väl kunde sänka både sin häst och 1an...man visste ju att det var iordningställt plus att den enormt fina banan gynnade honom samt det faktum att han gick barfota...och så ramlar jättelampan förbi sista meterna...mår fysiskt illa bara jag tänker på det och är fortfarande sur.

Gällande andra loppet plockade jag bort 5an efter värmningen...har för mig att den var ute med 7an i rygg vilken såg ut som en miljon och sen kollade man på 5an...nä...inte fan kan ett sånt lik duga trots skoryck jag la till Snyting i sista istället...BOOM! På just det systemet hade jag med Kontios i femte...där jag hade med 5an i andra hade jag spikat Re Doc...fy fan...hoppas det känns bättre i morgon

Senast redigerad av Peter123 den 2017-03-04 klockan 22:59.
Peter123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat