Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-11, 14:34   #72
Jajjan

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 2709
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av doob Visa inlägg
Mina viktigaste funderingar...

Dagens bästa spikar:

1 On Track Piraten behöver jag inte skriva något om. Dom andra lägger sig på rygg och tävlar om andrapriset. Tror inte på förlust idag heller... Men den kommer snart när det blir motstånd!

15 Myhreng Jerker har diskuterats i tråden huruvida hur mycket fortare än Mix Mollyn hästen måste springa. Över lång distans för kallblod är det helt oväsentligt. Myhreng är speedigare och starkare än Mix Mollyn och över upploppet är det klasskillnad! Spiken är helgjuten bara baggen ger sig av i tid!

Dagens bästa värde:

3 Ajlexes Cubano med spetsläge och bfro! Kan absolut gå vägen och 8% är alldeles för lite! Stort värde! Dagens bästa lås tillsammans med 6 Raffinos är dynghet idag!

1 Balotelli Crown är absolut ingen stjärna men har läge för smygare i främre träffen och har toppform! 3% galet lite! STORT värde!

11 Sambucus P.R. är riktigt bra och har lopp i kroppen! Läget gör att spelarna tappar hästen totalt men OM det blir överpace är den klart intressant! 1% är ta mig fan ett skämt! LIRARNA ÄR DYNGRAKA!!

3 Tempura är inte bästa hästen men här finns ENBART plusfaktorer! Vad sägs om läge, Örjan upp, barfota runt om och bike för första gången!? Fan vet om det inte är pepprat med riktigt "kraftfoder" också! Se upp! TÄNT VAR DET HÄR!! Bomben redo att brisera! 7% är skönt att runda av omgången med!

Thats all folks.... Resten får ni räkna ut själva!
Haugstad dynghet?
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat