Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-15, 02:00   #833
minibiff
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 86
Sharp$: 205
Standard

Tack för tipsen!

Okej, jag satte in på Exclusivebet och dum som jag var så läste jag inte termsen innan.

https://beta.exclusivebet.com/en/Pro...okwelcomebonus

Citat:
5. The sport bonus will be added manually on request after the first deposit will be completely used-up. Please note that bonus will have to be wagered x6 times on bets with odds equal or bigger than 1.6 in order to be unblocked and moved from bonus balance to cash balance. Should you wish not to take advantage of the sport bonus, please contact the support immediately after the deposit, you can contact us either via chat or phone. The maximum amount to be bet with the bonus is €20
Vad menas egentligen med det fetmarkerade? När en vän clearade siten så satte han in 100€ och förlorade, och de 100€ han fick tillbaka la han ytterligare allt på ett bet och förlorade.

Men enligt termsen är maxbet 20€, men kan man ändå lägga 100€? Vad händer då om man vinner och lyckas cleara allt?

Nu tradeade jag över allt till Smarkets, och förlorade typ 30kr. Antingen så "gamblar" jag med de 1k jag har fått tillbaka nu och spelar "obokat" och siktar på att antingen nå omsättningskravet och casha ut eller bara förlora och lämna siten. Som sagt har fått över insättningen till smarkets så totalt förlorar jag 20-30kr på siten, vilket är what ever.

Pallar inte hålla på med "massa" 20€ osv..

Roliga är att jag frågade supporten och då svarade första personen "Nejdå du kan betta 100€ på en gång, vet inte varför det står så".

Sedan skrev jag till supporten igen någon timme senare för tyckte första svaret var knas. Då sa den personen "Nej det är maxtak på 20€, det går inte att betta högre". Då förklarade jag att min polare lyckades betta 100€ (allt) utav bonusen och det gick igenom.

Då sa han att det ibland blev en glitch i systemet och att de gick igenom.

Känns bara så flummigt allt.
Någon här som har koll? Lutar mot att lägga 100€ på en 2 oddsare, sedan eventuellt 200€ på en till 2 oddsare och sedan eventuellt 400€ på en 2 oddsare och sen casha ut...
minibiff är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat