Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-24, 10:33   #8
andytoothstone

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Raden den här veckan ser enligt statistiken ut vara mer lättfunnen än förra veckan.

Propositionerna för loppen känns mer normala och lopptyperna blir också lättare att urskilja. Det som sticker ut är lärlings/spårtrappan som jag ärligt talat har dålig koll på, samt årgångsloppen som också saknas mängdstatistik. Jag har just nu skrivit raden på 1200 kr och bygger ut i lopp 2 vartefter andelarna fylls på.

Jag kör med bara en spik även denna vecka. Även denna gång nr 5 Djiali Boko i Silver som har vettig chans, både spår och rank är plus enligt travbibeln, dessutom lång distans som generellt är mer lättlöst.

Lopp 4 Femåringsloppet går jag kort i, ingen specifik statistik här men årgånglopp brukar vara lättare att lösa ju högre upp i ålder man kommer. Här har vi en stor favorit som vi garderar med andrahandaren som kan rensar väldigt bra, ett extremt litet startfält med bara 7 hästar brukar också göra lopp mer lättlösta.

Guld. Lopp 3 denna vecka är en riktigt svaga gulddivision. El Mago Pellini gör andra loppet för säsongen och bör väl gå framåt men har idagsläget svaga 35% streckfördelning, Shadow Woodland gör årsdebut men är ändå andrahandare. Sätter Harry Haythrow som förste reserv, man vet aldrig… har rensat många gånger som 1%-are

Lopp 6 brons, vinns normalt av rank 1-5.

Lopp 7 Här först och främst rank och sen spårplushästar t.ex. 1 Dust Collector samt jättesusaren 5 Flashing Victory som har 2 vinster på senaste 5 starterna.

Lopp 1 vinns normalt av rank 1-5 men vi kör rank 1-3 här, alla har för lopptypen bra spår samt statistiken på sin sida. 14 % vinns t.ex. av spår nr 1 och 10% av spår nr 12.

200 kr andel som vanligt, välkomna.
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat