Citat:
Ursprungligen postat av hugotheboss
V75 Mantorp
Omgångens bästa lås
Avd 2
10, 8 R3,2
Bästa hästarna, Kevin och häst kass från bakspår, 10 danska derbyt, rutinerad kusk. 8 distansgynnad och har vunnit 46% av sina autostarter, bästa hästarna främre volten spår 7,8, bästa bakspår vid spårtrappa är 9,10, mest pengar i snitt, enkelt! Kör tvilling utgång på 8,10 gardera med 2,3. Trio 8,10-2,3,8,10-2,3,8,10! Glöm för all del inte egna reserver. 12 vill ni inte ha som första reserv. Tveklöst omgångens komunnare. Statistiken talar tydligt om varför den ska bort! 7-8 starter från bakspår, noll vinster, fyra tusen i snitt!
|
Mitt lås blir i avd 1, 6 och 9. Nr 9 top illyt är ett av omgångens fynd till
Ynka 2%.
Mina spikar ser ut att bli el mago pellini och rushmore face. Rushmore kan uppbarligen springa snabbt i år pch vinna bakifrån. Shadow woodland årsdebut och bytt spår 4 mot spår 3.
För övrigt tycker jag target kronos gjorde ett kanonlopp mot en inte alls superblek gulddivision som någon föregående kallade den. Dessutom med skorna på. Men garderar ändå och ber till han
Där nere. Trots allt jackpotomgång.
Valeur 14% loppets fynd? Omgångens mest överspelade måhända. Står sig inte mot morgondagens motstånd. tar jag inte med på 8 kusar, toköverspelad, spikar bartender in på lilla lappen.