Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-25, 11:39   #45
mackpeter

Reg.datum: sep 2013
Sharp$: 21445
Standard

Med två spikar och ett tvåhästarslås fanns det plats för en hel del garderingar i bolagssystemet.

1) 1,4,6,8,10,11,12 r5-9 (storfavoriten 6 från springspår körs med vanlig vagn idag. Det kan bli SoS men jag garderar. 12 radar upp segrarna och får nu proffskusk - min förstahäst. 8 Thaitec galopperade som hårt spelad i loppen med bilstart. I år har han anmälts till voltstart och gått felfritt. PU kör på säkerhet och kan få loppet. Gardera)

2) 10 r8-12 (jag ryggar hugotheboss och spikar 10 Albatros D.K.. En dansk derbyhäst med rutinerad lärling i jollen. Hästen är i toppform - se senaste lopp i lopparkivet. Han har i skrivande ögonblick blivit streckfavorit. Bra spik)

3) 4,5 r10-3 (låser på de två som har chans)

4) 3 r4-5 (har efter stor vånda senaste natten bestämt att spika 3 Target Kronos. Konkurrenterna säger, att deras hästar ska få snälla lopp. Alla släpper favoriten till ledningen och radar upp sig bakom. Kan endast förlora om Adrian kör bort loppet. Tråkig spik)

5) 2,3,4,5,6,10,12 r11-8 (här har vi råd att gardera favoriten 5, som inte känns distansgynnad. Det behövs en skräll för vettig utdelning. 12 var hårt betrodd på Momarken men felade)

6) 1,3,4,5,9,11 r10-8 (alla som såg 4 Dragster i årsdebuten på Halmstad hyser stor respekt för den insatsen. Han vann överlägset på 11,6 med kräm kvar. Hästen är lika oberäknelig som sin gladlynte kusk och jag garderar. 5 måste streckas vid gardering)

7) 1,2,8,9,10 r6-3 (2 och 10 har bäst kapacitet i detta gäng, som hittills varit en ekonomisk börda för sina ägare. 9 låter Jorma och stallet uppåt på. 8 går bfro. 1 har bästa läget)

Kostar 1470:-. Hoppas någon/några inom sharps tar jackpotstålarna idag. Jag unnar ingen turgubbe Harry sno våra hopsparade spel från förra veckan.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat