Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-25, 17:57   #899
matchingbetisover
 
matchingbetisovers avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Inlägg: 450
Sharp$: 1642


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Slurf Visa inlägg
Okej, det har alltså varit nyttigt för dig själv, snarare än att det skulle leda till djupare insikter rent generellt för alla som ägnar sig åt det. Då får jag väl köpa ditt resonemang.



Spelar inte poker regelbundet längre och har aldrig spelat speciellt mycket HU, men stämmer detta verkligen på högre nivåer? Det stämmer kanske bättre för limit, men det lär vara betydligt svårare att konstruera en överlägsen bot för NL? Det tippar väl över till botarnas fördel någon gång dock.



Detta är det mest nyanserade inlägget du någonsin har skrivit, jag är genuint förvånad och imponerad.

Även om vi förutsätter att stängningsoddsen skulle vara helt korrekta (avräknat juice) så innebär ändå det faktum att odds ofta rör sig mycket även på större marknader att det uppenbarligen går att ha edge, i alla fall om man agerar snabbt. Om t ex en Ö/U-marknad rör sig från 1,95-1,95 till 1,72 -2,22 så har det någon gång funnits ett överodds på minst en av sidorna. Bara detta bevisar att det går att ha edge. Att vissa marknader är svårare att slå än andra är givetvis en annan femma.

Det finns få eller inga som kan hålla i närheten av samma ROI på Champions League som jag gör på vintersport med samma volym. Jag själv har nästan slutat att spela på annat än vintersport och pool-spel med jackpott då det i princip är det enda jag slår om jag inte har tillgång till flertalet EU-bookies, vilket är jobbigt att upprätthålla. Livebetting och stora mästerskap i hockey och fotboll slår jag dock fortfarande.
Tackar handfast för lovprisandet av min ödmjukhet. Låt oss säga att det går att ha en edge och att den då som sedvanligt bör visar sig efter ett ordentligt antal spel då är jag nästan övertygad om att jag inte är den rätta att kryssa den rätta raden.

När det gäller sport är jag bara intresserad av cykling och styrketräning, låt oss snäva in oss så vi säger bara cykling. Och jag har noll tillit till att jag skulle kunnat förutspå bättre än genomsnittliga glada bettaren på de begränsade marknaderna som finns på cykling.

Dessutom som hen säger precis under mig, eu-bookies är kåta på limmet, de är närmast att se som limmissbrukare. Öststatsbarn och afrikanska barnsoldater, släng er i väggen, här ligger ni i lä.

Nu för någon månad sedan spelade några av de mest aktiva highrullarna mot Libratus, vissa säger att de är handplockade som de bästa i världen. Libratus gjorde trasor av dem, totalt dominerade isönder deras hjärnor. De grät säkert när det var över.

Ingen bot i världen har den datorkraft som Libratus besitter men botar finns det gott om där ute, och inte behövs det Libratus för att göra sig en vinst, bara en envis och skicklig spelare. Kinesiska grinders är också ett otyg, ha i åtanke att det som är lite pengar för oss kan vara en förmögenhet för dem. Nog med snack.
Poker i internetform is going down.

Jag förutspår att sportsbetting kommer få en skjuts när poker online kommer dö ut.

Då kommer vi till matchedbetting.
Matchedbetting är allt det enkäter inte är, ska man tjäna prngar på nätet finns det enkäter och så finns det matched betting. Det är ur detta perspektivet vi bör se garanterad vinst, att jämföra det med de få sportsbettarna som slår marknaden är inte så bra.

Sen har vi de här som sitter och tror sig förutspå hur oddsen på framförallt hästar kommer röra sig, det var någonstans i denna härva jag avslöjade marknader överlag som inget mer än gambling.
Här har ni ett litet klipp från random nobelpristagare:

https://m.youtube.com/watch?v=Xzkpkr7jA3o

På svenska och på råge av allt kvalitetsgranskat av vår statligt obundna television. avnjut med måtta

Senast redigerad av matchingbetisover den 2017-03-25 klockan 18:13.
matchingbetisover är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat