Ämne: Bonustrading
Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-27, 18:52   #927
disco123
 
Reg.datum: mar 2017
Inlägg: 84
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kukenfitta Visa inlägg
Nädå det finns ingen hake, förutom att du räknar lite optimistiskt. Du har en rulle på några 100k antar jag? För annars blir nog fredag-söndag svårt. Skulle nog säga att du har kring 15-20 timmars jobb för att få ut kanske 7-10k. Men det är ju också en helt ok timlön kör hårt
Hehe clearat 3 vänner, första tog en vecka, sedan 4 dagar sedan 3 dagar. Totalt fått ut 24,23,22 tusen.

Skulle inte säga att jag har lagt ner 15-20 timmars jobb ens totalt på dessa 3 personer. Dom gör alla konton, jag swishar bara över pengar sedan säger "Okej lägg x kr på match X resultat X."

Börjar inte med några 100k på smarkets. 50-60k. Försöker ha 4-5 siter igång samtidigt. En lördag/söndag kan man ju få in 3-4 omgångar utan problem. Dessutom är ju trustly supersnabbt och de betalar ju även ut på lördag/söndagar så inga konstigheter där. Sen absolut någon gång så tar det väl längre tid för man sätter alla spel på bonussiterna, men det är inte heller så jobbigt, ofta har man ju hela beloppet som är kvar att omsätta på bonussiten så man kan lägga det direkt och casha ut efter matchen oavsett resultat.

Dvs du sätter in 1000kr, får 1000kr bonus, ska omsätta 15,000kr. Lägger 2000kr på en 7 oddsare. Den sitter, du har 13k kvar att omsätta och 14k i rullen, du lägger 13k på en match till 2x och har sedan nått omsättningskravet. Det enda du behöver på Smarkets är då 13k + 12k, och det är worst case. Så speciellt ofta sitter ju inte en 7 oddsare heller

Citat:
Ursprungligen postat av Nicksson Visa inlägg
Du glömmer den lätt olustiga känslan som infinner sig när du har 65k på en kompis bank-konto
Hehe, ena polarn hade 40k som han skickade över och andra polarn 50k. Så man får ju göra det på vänner man litar på men jag har nog utan tvekan 20-25 vänner jag inte skulle bli speciellt rädd över att ha 40-50k hos

Senast redigerad av disco123 den 2017-03-27 klockan 18:54.
disco123 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat