Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-01, 00:36   #33
oggeb

Reg.datum: jan 2011
Sharp$: 6564

2018
Stats: 30 - 35 - 0
ROI: 110.85%
Vinstprocent: 46.15%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av yoozoo Visa inlägg
Har fått för mig att 8 Iago Zon i avdelning 6 kan vara omgångens bästa drag där jag tror/hoppas att i första hand 2,4 och efter 1-200 meter även 6 kör hårt om spets och att den ödmjuke Lövgren hittar ner till 2-4 utvändigt, när han väl sitter där så är det nog många som slår sig för pannan när de ser att han endast är lirad till 6%...men då är det ju alldeles för sent att hoppa på tåget!

Ville få bekräftat att han ska gå balanserad minst som senast vilket han ska enligt fredagsintervjuerna och tack vare det lite krångliga åttondespåret och en blygsam tränare så är det många som står över.

Joakim Lövgren: "Iago Zon är jag fortsatt nöjd med. Varit som jag har velat hela vägen. Inte aktuellt med några ändringar. Man ­vinner inte en final från spår åtta. Normalt sett. Strykningar. Galopper. Väderlek. Tokkörning. Någonting sådant måste ske. I en jämn final är det som att ha tillägg, säger Joakim"

Ett av dessa "vinstkrav" sitter ju redan då man blivit nedstruken ett hack och då invändiga galopper eller tokkörning inte alls är någon utopi så blir inte jag förvånad ifall Jocke lyckas sticka nosen först bara att han lyckas hittar ner i vettig slagläge vilket iofs inte alls är givet men man kan ju inte få allt på en 6-procentare ^^
Håller med Iago Zon är sjukligt underspelad. Men spår 8 är spår 8 och det är inte många finaler där segraren står högst på pallen från bricka 8.

Som tur är vankas det körning mellan 4 & 6 som jag läser det och då finns möjligheten att han hittar ner bakom någon vettig häst tredje utvändigt. Underspelad men på inget sätt någon klar vinnare. Ska med på alla kuponger oavsett. Detsamma gäller förövrigt för Cupido Sisu i sista även om T.H kör bort hästen alldeles för ofta så borde segern sitta där snart.. Hästen har ju sett dunderfin ut.

Med några kantbollar så kan det bli miljonutdelning även fast det är en V5:a till halva priset. Det har ju trots allt hänt förut.
oggeb är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat