Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-07, 00:33   #5
Cc
 
Ccs avatar
 
Reg.datum: maj 2010
Ort: Karon, Phuket - Thailand
Inlägg: 846
Sharp$: 11053
Standard

Så var Dag 1 till ända! Ganska tuffa förhållanden på banan inledningsvis och scorerna blev därefter om man bortser från Charley Hoffmans grymma -7! Hoffman gick sista 13 hålen på otroliga -8. Han gillar Augusta, faktum är att han har en av startfältets lägsta snittscorer på banan. Min go-to-guy, Phil Mickelson öppnade starkt och var -3 redan efter 3 hål men stannade på -1 för dagen. Det räcker till en delad 4:e plats.

Spelen ser helt ok ut så långt, Stensson på +5 idag så han är 6 efter Phil, 3 efter Norén och 2 efter Scott. Han ser obekväm ut med spelet och med en liknande runda imorgon lär han missa cut:en. Även Garcia noterade -1 för dagen och leder med 1 pinne mot Paul Casey.

Tommy Fleetwood chokade som jag misstänkte, +6 för dagen och därmed 6 efter Kuchar. Bernard Langer spelade lika bra som han brukar på Augusta, tyvärr avslutade han med boogies på 16 och 18 och stannade på +3 efter 18 hål. Men han är bara 2 efter Couples som leder bland seniorerna och lika med den jag tror är värst emot, Steve Stricker så spelet har fortfarande hygglig chans att sitta!
__________________
"Om det fanns en profitabel marknad skulle det just nu suttit ett team av insatta och tömt allt värde."
- matchingbetisover 2015-09-08
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
zorro (+20), ExtremtRik (+10)
Cc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat