Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-01, 13:26   #15
hejz
 
hejzs avatar
 
Reg.datum: jun 2010
Inlägg: 233
Sharp$: 330
Standard

Fått in "dagens drag" senaste dagarna så testar igen. Idag blir det Skellefteå, de spelade bra borta mot IFK Luleå i förra omgången och var riktigt nära att vinna. Umedalen förlorade mot nästjumbon Tegs SK.

Ogiltigt spel-ID: 46367



IFK Göteborg spelade riktigt bra mot AZ men var tyvärr numret för litet, hemma mot Kalmar har man en riktigt bra chans.

Ogiltigt spel-ID: 46602



Falkenberg har spelmässigt gjort bra ifrån sig senaste matchen, och har enligt mig en bra chans mot Degerfors. Fick bra odds så jag körde på det, DNB finns fortfarande till 2.85 hos NB.

Ogiltigt spel-ID: 45576


Ogiltigt spel-ID: 45577



Nyköping stod för en svag insats senast om förlorade hemma mot Karlslund med 2 bollar, borta mot Värmbols som senast fick 3-3 borta mot Enskede blir det svårt. Jag tror även att Enskede tar sin första bortaseger idag.

Ogiltigt spel-ID: 46368


Ogiltigt spel-ID: 45602



Assyriska kommer från två starka insatser och har bra chans mot hemmasvaga Öster.

Ogiltigt spel-ID: 46633



Avslutar med två matcher från Tippeligan. Odd Grenland & Stabaek. Jag ger Stabaek en bra chans här efter en helt ok insats senast mot Rosenborg som vann matchen på tilläggstid. Tromsös formkurva pekat nedåt, samtidigt som oddsen är bra på Stabaek.

Odd Grenland har bra resultat från senaste två matcherna med bl.a oavgjort borta mot Rosenborg. Även om Hönefoss är ett helt ok hemmalag så tror jag på Odd Grenland här.

Ogiltigt spel-ID: 45600


Ogiltigt spel-ID: 46630



Gick mindre bra igår, så får hoppas på bättre lycka idag

Senast redigerad av hejz den 2010-08-01 klockan 13:46.
hejz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat