Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-11, 05:52   #4813
Calatan
 
Reg.datum: aug 2013
Ort: Västra Götaland
Inlägg: 755
Sharp$: 5416

Calatans rekar
Stats: 23 - 68 - 0
ROI: 107.35%
Vinstprocent: 25.27%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av robfri Visa inlägg
Villkor är väl inget krav, men har vi ngn form av ram, lr är det bara "random" rader så att säga?
Man skulle kunna säga att ramen var:
3,4,5,6,7-0,1,2,3,4,5,6
0,1,2,3,4,5-0,1,2,3,4,5
0,1,2,3,4,5-0,1,2,3,4,5
Men det är drygt 45000 rader som sen blir reducerat till 1650 rader, så jag vet inte om det är vettigt att tala om ramen egentligen. När jag snickrar fram sånna häringa system brukar jag utgå från en löjligt stor ram för att fånga upp så många skräll-tecken som möjligt. Sen reducerar jag hårt på: vad som statistiskt utmärker hockeykuponger generellt (typ totalt antal mål mellan 7 och 23) men även vad som utmärker hockeykuponger som börjar dra iväg mot stora pengar (typ ett visst antal lågt streckade tecken). Sen krävs det ofta något eller några kupongspecifika villkor, igår spelade vi med att Frölunda skulle vara ett av de två lag vilka gjorde flest mål och att match C skulle vara en av de två målfattigaste på kupongen. De kupongspecifika villkoren ska jag försöka att alltid skriva ner. Men annars kanske det är bäst att se det som mest random-rader, luta sig tillbaka och lita på liverättningen.

Ram och kupongspecifika villkor ska jag försöka att alltid skriva ner dock.
Calatan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat