Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-17, 08:37   #4
Fidus

Fiduss avatar

Reg.datum: okt 2015
Sharp$: 1697
Standard

Då kan jag utesluta en av jänkarna ifrån mitt system redan nu:

Ifrån PU:s hemsida:

9 Fernandinho B.R. (V64-1) är mycket tränad i vinter och gör årsdebut. Han känns fin, men det är rätt bra hästar med så det blir försiktigt upplägg. Han är väl förberedd i alla fall och det blir barfota fram, jänkarvagn och öppet huvudlag.

2 Justice Ås (V64-2) är väldigt svårbedömd och jag inte kan inte påstå att han har glänst i träningen. Han är mycket tränad i alla fall och det här loppet får bli ett test. Att vinna är mycket långsökt, eftersom han möter flera bra hästar och det är första gången över medeldistans.

3 Masterglide (V64-3) är struken på grund av sårskada.

2 Dynamite Diablo (lopp 11) galopperade senast. Han har lite problem med fräschören, men tränar bra så vi får prova igen.

Ifrån Redéns stall låter det inte som lika mycket avslag runt jänkaren:

Halmstad 17 april
Maeve Quaider (lopp 5) är en mycket trevlig, men i sammanhanget svårbedömd, dam som tränat fint hela vintern. Den senaste tiden har träningsdosen ökats och det normala är att hästen kommer att behöva några lopp i kroppen innan hon hittar absolut toppform. Bakspår och medeldistans är faktorer som är nya. Troligtvis skor och öppet huvudlag. 150.

Love Matters (lopp 6) kommer med fina meriter från USA. Som tvååring radade han segrar och förra säsongen mötte han många av de bästa treåringarna i Amerika. Hästen tränar bra och det här ser ut som en lämplig början av Sverigeäventyret. Han är svårbedömd. Troligtvis skor och öppet huvudlag. 50.

Delicious U.S. (lopp 9) ser allt bra ut med efter senaste starten. Hur loppet blir kört är svårt att sia om, men känslan är att Delicious är mogen att springa riktigt fort. Tanken är att hon ska tävla barfota runt om. Segerchansen är stor, trots knepigt spår. 14.

Talen 150, 50 och 14 ska vara de odds kring vilka ett spel kan vara godtagbart enligt hemsidan stall Zet.

Senast redigerad av Fidus den 2017-04-17 klockan 08:49. Anledning: Redéns hemsida...
Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat