Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-25, 20:46   #132
cran
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 63
Sharp$: 228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bettingamatoren Visa inlägg
Du överskattar grovt era modeller. I random fotbollsliga en säsong är ni alltså bara fel ute ett par matcher på en hel säsong på tex 1x2-marknaden?

Som sagt, om ni vore det så skulle ni aldrig limitera kunder då det vore ytterst kontraproduktivt. När EU-bolag släpper före "asiaterna" är min bedömning att de väldigt ofta är MER ÄN KVARTSBOLLAR fel på flera matcher per omgång. Gäller de flesta ligor om man jämför utfall/stängningsodds med öppningsoddsen. Era modeller kanske är bra på oseriösa lattjospel som blgm/win from behind och sånt trams men sätta några bra odds på sides och totals är i princip alla EU-bolag fantastiskt usla på. Så usla så man undrar vilka det är som jobbar med oddsen på tex Kambi.

Blir mitt slutord i denna tråd.
Vi utvärderar våra modeller och våra på tusentals historiska matcher och det är inte många procent vi har fel på. Om du anser att 1X2 marknaden är fel, så anser jag personligen att du inte borde ha några problem att få in volym. 1X2 kommer alltid erbjudas och det finns över 100 spelbolag.

Det är viktigt att jämföra öppnings och stängningsodds, men oddsen kommer ut 2-3v i förväg, kan hända en hel del under den tiden. Ingen aning vad blgm och Kambi är. Att vi följer asiater är ingen hemlighet, anser du att t.ex Pinnacle bra på att sätta odds?
cran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat