Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-02, 17:04   #1
RobinD
Moderator
 
RobinDs avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 7 444
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

3/8 kl 19:00 Div 4 Gästrikland Årsunda vs Hagaström


3/8 kl 19:00
Div 4 Gästrikland

Årsunda vs Hagaström 2% (2/5u) @ 1.80
Bookie: Nordicbet

Motivering

Okej, då gär vi om och så gör vi rätt. Ber om ursäkt för att jag gav er fel information tidigare. Hagaströms hemsida var inte att lita på, borde anat oråd, men som sagt detta är inte min starkaste sida. Rekar för att jag fått information av en spelare i Haga att de saknar folk. Så ingen ny information som missgynnar spelet har kommit fram. Utan tvärtom, bara bättre.

Jag skriver reken som jag först tänkte, att Hagaström var tippat som toppkandidat i år men har floppat.

Ligger 8 på samma poäng som Årsunda. 29 juli fick Hagaström styrk av Skutskär med hela 5-0, skutskär ligger 5a i tabellen. I samma omgång spelade Årsunda 3-3 borta mot Hedesunda som ligger 3:a i serien.

Haga består av spelare som är studenter som till stor del inte bor i Gävle, därför kommer laget bestå av flertalet spelare som normalt inte platsar. B-laget och reserver som huserar i 6:an normalt. Det har dessutom inte tränats speciellt bra enligt min källa och flera spelare lär vara otränade.

Mötet i våras slutade 1-1. Haga har dessutom några poängs avdrag att vänta på grund av att man använt en olovlig spelare trots att man var avstängd.

Som sagt, Årsunda känner jag inte till. Men oddset har droppat till 1.70 vilket är ett bra tecken. För jag antar att jag inte har sådan inverkan på marknaden att de korrigerar oddset efter mina rekar. Alltså är det mer pengar på Årsunda ikväll, med all rätt.

Ber om ursäkt för misstagen återigen, men spelet baserar sig på att Haga kommer med ett dåligt lag och att de ligger sämre till i serien än jag först skrev är knappast negativit för oss som spelat.

Senast redigerad av RobinD den 2010-08-03 klockan 16:03.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat