Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-02, 17:18   #2
Lemasive
Banned
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 975
Sharp$: 2021

Allsvenskan 2012
Stats: 2 - 1 - 0
ROI: 146.67%
Vinstprocent: 66.67%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av RobinD Visa inlägg
3/8 kl 19:00
Div 4 Gästrikland

Årsunda vs Hagaström 2% (2/5u) @ 1.80
Bookie: Nordicbet

Motivering

Hagaström repade sig lite innan sommaren , de ansågs vara en toppkandidat men lever inte riktigt upp till detta. Man har spelat 11 matcher av någon anledning och har tagit 15 poäng. Med detta ligger man 3:a och har spelat 3-4 matcher fler än de flesta andra lagen. Nu är det dock lite strul i klubben, med en tränare som jobbar för mycket och saknar avlastning. Han har även en prekär personlig situation. Lets leave it at that.

Hagaström består dessutom till största delen studenter som inte bor i Gävle, därför kommer man inte mönstra ens i närheten av bästa laget. Senast fick man med sig 3-2 och matchen dessförinnan vann man med 7-4 men använde en olovlig spelare (avstängd) av misstag. Detta var innan sommaren.

De kommer tappa de poängen troligen, imorn kommer laget bestå av b-laget och spelare från division 6 till stor del enligt min källa. Mötet med Årsunda slutade 1-1 och jag tror att Haga får svårt även om de ställer upp bästa laget.

Kan inget om Årsunda, mer än att de har ett par duktiga hemvändare som skulle ta laget uppåt i systemet. Kanske inte gått som tåget ännu.

Jag spelar 2/5u med tanke på att jag inte känner till mer om Årsunda och att det är snabba kast med lagen i dessa serier.

BOL
toppkandidat
Kan inget om Årsunda

Två saker man kanske inte vill se när man ska lägga ett spel?
Lemasive är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat