Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-29, 12:47   #13
andytoothstone

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Nu bjuder jag in till fler i vårt statistikbolag med Jens Sjödens bibel som grund. 24:a femmor förra veckan och båda spikarna inne. 100 kr insats numera. Nu är vi 21 st medlemmar. Som vanligt lägger jag hela bolaget själv. Välkomna!

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/B4Z7-W4P5-32030

Avd 1 Brons 2140 Auto, här vinner egentligen rank 1-4 nästan alla lopp (80%) men jag vill ha med några spårhästar.
Spår 1 ska egentligen inte ha någon chans men kommer med på tipsen. Detta lopp byggs inte ut om systemet blir större.

Avd 2 Klass II 2140 Auto, även detta lopp är fullt nu, närapå helgardering förvisso, det är alltid surt att missa ett lopp pga att man nästan helgardarat. Men vi chansar här. Innerspåret är här mkt bra. Höga spår har också bra chans att vinna.
Favoriten har låg chans att vinna i detta lopp så vi hoppas på skräll här. 8% av vinnarna har spår 6.

Avd 3 Stayer hög klass, betyder ofta fav på tillägg eller start. De med 1 tillägg brukar ha låg chans. Vi får med 1 häst på varje distans. 3 bör vinna detta.

Avd 4 Klass I 1640 Auto Detta lopp bygger vi ut om fler andelar säljs. Svag favorit 36-57 (gamla sättet att räkna) då vinner rank 1-6 92% av loppen. Andrarankade har större chans än fav att vinna.

Avd 5 Sto låg/mellanklass, storfav har stor chans, nu ströks andrahandaren varpå spiken känns ännnu bättre.

Avd 6 Silver 1640 Auto, ser chansartat ut med spik här men spåret är bra, spår 2. Varannan gång vinner rank 1-2 i dessa lopp. Om fav har spår 2,4 eller 5 vinner den 44% av gångerna. Nr 2 har bra statistik på vinnare och plats och de flesta segrarna senaste året.

Avd 7. Bör väl Nuncio ta men så lite streck på övriga fina hästar gör att vi garderar. Piraten 5%!!! vårens gigant!
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat