Visa ett inlägg
Gammal 2017-04-30, 09:38   #1
yoozoo
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

GS-75 Vaggeryd 30 April


GS-75 körs idag på Vaggeryd och även ifall jag ännu inte riktigt fattat tycke för spelformen (kanske för att jag tycker namnet Grand Slam låter idiotiskt så )gör jag ett litet försök.

Spikförslag:

Avd 3) Köper Fernlunds snack om 7 Kung Edward som går ner i klass här och som hittat nya växlar med barfotabalansen senaste två.

Avd 6) 4 Nonstop Cheri en rejäl pjäs som känns mest gynnad av distansen, senast fick man inte tag i Ulisee Kronos men andrahandaren här 10 Valentin besgrade man med flera längder.

Avd 7) 5 Dragster är kanske inte något hett spelobjekt som klar favorit i sista men måste likväl platsa under denna rubrik trots att distansen inte känns som något plus då han är allra bäst på kort.

Bästa dragen:

Avd 1) 7 Lobster Sam måste vara något av dagens mest underspelade objekt och även ifall den är tränarkörd så kommer jag gardera upp omgångens största favorit med denna och formtoppade 10 Lasken Palema.

Avd 4) Var inne på att spika 6 Different In (16%) till trevlig procent då hon verkar trivas alldeles utmärkt på bf-balans men sticker dock inte nosen först allt för ofta, varanr även här för en löjligt lite streckad Kolgjini-häst i 3 Apple Lee (2%)

Avd 5) Kommer inte att flyga på en Kolgjini-"Face"-häst med Uhrberg då jag garderar upp loppet 7 Ricochet Face (3%) knappast någon stjärna men än så länge verkar inte Kolgjini-stallet nått den "förväntade" svackan.

GS75-1: 7,10,11
GS75-2: 4,5,8,9
GS75-3: 7 Kung Edward
GS75-4: 2,3,4,6,9,11
GS75-5: 3,5,6,7,9
GS75-6: 4 Nonstop Cheri
GS75-7: 5 Dragster

360 hoppfulla men ganska fantasilösa rader...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Heppson (+5), Trinity (+5)

Senast redigerad av yoozoo den 2017-04-30 klockan 09:48.
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat