Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-03, 08:56   #171
cran
 
Reg.datum: apr 2017
Inlägg: 63
Sharp$: 228
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av dusagli Visa inlägg
Kanadensiska fotbollsligan. William hill, och dom tog alla mina pengar som jag hade där ca 100 000 och på den matchen hade jag spelat 5000.Väntade en vinst på 20000. Nu har det gått 1 år och allrid samma svar, väntar på att utredningen ska vara klar. Tänkte nu anmäla dom så får vi se vad som händer.
Låter sjukt att ett sånt stort bolag tar allting. Tycker definitivt att du ska amäla (se mitt svar nedan).

Citat:
Ursprungligen postat av pagluca1 Visa inlägg
Fifflande politiker och tjuvaktiga spelbolag är det värsta svensken vet.

Om man på felaktiga grunder (man har följt avtal till punkt och pricka) blivit rånad på pengar från ett visst spelbolag, vem och vad har denne person som tagit detta beslut för titel på jobbet? Har det förekommit att ansvarigt folk på spelbolagen blivit uppsökta av arga kunder?
I den här branschen får man som kund räkna med att bli våldtagen och rånad på ett par tusen, men om summan överstiger 20-30 000 anser jag att det är värt att uppsöka bolaget och konfrontera personen/personerna.
Tror väldigt många kan ta beslutet, från kundsupport till riskavdelningen. Lär bero på fall, väljer bolaget att annulera ett spel med "stora summor" för samtliga så har det nog disskuterats högre upp. Ingen aning om någon fått personligt hembesök, men kan tänka mig att vissa bolag får arga kunder på kontoret. Vet att många i support jobbar under alias, finns nog en anledning till detta.


Om någon känner sig orättvist behandlad/rånad så är min personliga åsikt att det alltid ska anmälas. Gäller även utanför spelbranschen, har du blivit blåst på 500kr på blocket, anmäl det. Fast det är liten chans på rättvisa, så är det åtminstone något, även viktigt för myndigheter och statistikföring.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Migge (+5)
cran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat