Personalen i chatten har man ingen chans mot, där gäller det ALLTID att vara överdrivet trevlig. Mest bara för att inte riskera något. Vet inte generellt men låt säga att där sitter en obstinat jävel som får för sig att skicka ens konto till limklubben på bolaget.
Bet365 tror många är extremt seriösa men bara skriv in bet365 på google så kommer det upp ett antal sådana ärenden som jag länkade till.
Det gick ända till PLUS och de ändrade sig ändå inte, annars brukar väl alla "kolla över sina rutiner" när det når till Plus, så var det iaf när jag kollade på programmet för ett antal år sedan.
Har tom för mig att ett forum svartlistade bet365, har länkat till det för ett år sedan här någonstans.
Vi har ju tillsynsorganen men de är ju där för att garantera att bolagen följer SINA villkor.
Det som ger något om ett svinaktigt a la nollningsbeslut ramlar ner är ju de forum som finns, de har av någon anledning en avsevärd power. Men även där händer det ju att bolagen vägrar. Om bolaget säger att spelaren t ex har använt sig av dubbla konton och så är det inte mycket att göra å andra sidan vet jG inte hur djupt dessa forum granskar.
Det sista blev kanske snömos.
Man ska akta sig för de bolag som sägs vara oseriösa av andra/svartlistade bolag.
Maltalicens ökar trovärdigheten något.
Men man ska veta att det nog aldrig finns något seriöst bolag om man menar att man är garanterad att få ut pengarna.
Just därför drar jag en lättnadens suck varje gång ett bolag har satt in deg på mitt konto.
Edit: Här riskerar bonushoran mest av alla, för om man har förlorat på börsen är det essentiellt att man får ut degen på andra sidan. Det är såklart aldrig kul att bli nollad men horan är helt klart mest utsatt.