Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-05, 21:09   #14
andytoothstone

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

Nu är vi 29 medlemmar och bjuder in till fler. Andelen är 100 kr och jag kan bygga ut själv med andelar om bolaget riskerar att bli för litet för att lämna in. Systemet just nu på 1728 kr.

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/B4Z7-W4P5-32030

Avd 1: Silver 2100 Auto. Spår 5 överlägset bäst i silver 2140. I lopp med svaga favoriter är det jämnt om vilka som vinner på rankingen. Bakspårshästar har rätt bra chans att vinna, vi tar med 6 hästar här om vi får ihop ett så stort system. Utgång nu när ca 17 andelar och vi har 8 sålda.

Avd 2: Lördagsloppet som jag saknar statistik, verkar dock som det lockar både bra hästar och ök och de gånger jag spikat här här det gått bra, vi tar spik på omgången största favorit 6 Athos Race. I dagsläget 60%, motsvarande gamla 80%-ranken. Dessutom lång distans som överlag brukar betyda mindre skrällrisk.
Avd 3: I guld över kort distans kör vi också spik. 5 Food Money har mött bättre motstånd än detta, har bra spår och bör vinna enkelt.
Avd 4: Klass II över sprint brukar betyda enligt travbibeln att vem som helst kan vinna, därför kör vi här en helgardering som också betyder att vi får in dubbelt system om någon häst blir struken, eftersom vi då har alla hästar även som reserv. Dock så vinns hälften av loppen av rank 1-2 och därefter är det jämnt skägg om vem som vinner.
Avd 5: Klass I lång distans är skrällhämmande, så här går vi kort med 4 hästar i dagsläget, favoriten struken och det betyder att nya streckfavoriten har större chans att vinna.
Avd 6: Rank 1-7 vinner det mesta, fav på vingen har svårt att infria.

Avd 7: Stayerlopp, favoriter på bakre startled vinner oftast. Här har vi två fina hästar i 14 Sauveur och 10 Alfas Da Vinci. Nahar blir reserv, förstås bästa hästen i grunden men har inte övertygat på sistone. Kanske dags för paus?
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat