Visa ett inlägg
Gammal 2017-05-09, 19:47   #30
Stekel

Stekels avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 26752
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hestfaust Visa inlägg
Pokemon Ås (V64-1) är allt bara bra med efter V75-segern senast och det här blir ett ”mellanlopp” inför finalerna på Solvalla om några veckor. Jag tycker inte att han är någon given vinnare, jag trodde faktiskt mer på honom senast än vad jag gör nu. Han möter några bra hästar, en sådan som The True F. är absolut likvärdig min häst. Dessutom är det inte säkert att det blir optimal balans. Självklart är vi på plats för att tävla, men det är samtidigt inte hästens viktigaste lopp ha ha MARCUS DIN PAJAS
Tycker det var ganska sakliga och bra svar. Han körde därefter också. "Vi ska tävla men inte gå på knockout, snarare köra till slut och hoppas det räcker i och med nästa start" skulle man kunna översätta det till. Precis som han gjorde och det räckte hela vägen.

Den där hästjäveln kunde dock inte hålla benen i styr i november när det begav sig på V75, gör fortfarande ont i mig när man var så tokrätt på det!

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
eveton (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat