Heders Conrad får blommor efter målgången i avd 7! Dock låser jag på 2,4,12 då Diamanten förrengångs skull inte behöver springa 12-1500 meter i dödens.
Takter lär inleda, ruskigt öppet bakom om inte Örjan får till en patentare. Spik 12 eller 1,2,3,4,5,6,12
Avd 2 tycker jag har en dåligt favorit, bra läge dock men osäker på hur lång tid det tar innan Donato hamnar i ledningen eller rygg ledaren? Örjan kör numera fegt om han inte får en pangstart. Helt bortglömd är nr 9, PU städar av dom till 4%!
Bästa spiken!? Bravo blir släppt till spets och avslutar 11 sista 1000, galopp emot då 2 värsta motbuden har spår 11 och 8.
V75 avd 4 blir dagens "staket", vem vinner? Nr 6 är favorit på spår och Erik men ingen tiger över upploppet, kan tråkigt nog räcka om Erik får bestämma i 7-800 meter. Jag helgarderar!
I avd 5 kommer en av dagens sämsta favoriter ut, tackar på förhand er alla som betalar för OTP. Känns som 1,4 är hetast på spår och distans, vill dock ha med 3,9,10. Tar ev bort Quick Fix då den laddas mot Sweden Cup men rygg ledaren och innerspår är sjukt värdefullt på snabba banor och sprint. 10 är ett lyxstreck då jag vunnit mycket på hästen tidigare.
Avd 6 ser en jättefavorit från bricka 1. Bra häst, kusk och spår dock tycker jag att man måste gardera. Värst emot och förmodligen lika bra häst är nr 3? Fyller på med 7 och tar med nr 5 på spåret och startsnabbheten vilket innebär ett fint lopp vid plankan. Sjukt ofta jag vinner pengar på att strecka 4 och 5 "blint" vid gardering.
Senast redigerad av midcapking den 2017-05-12 klockan 23:26.
|