Visa ett inlägg
Gammal 2010-08-03, 20:14   #1
RobinD
Moderator

RobinDs avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 5408

Fotboll 2013
Stats: 306 - 184 - 57
ROI: 104.46%
Vinstprocent: 62.45%

Standard

3/8 Kl 20:30 Champions League, Anderlecht vs TNS

3/8 Kl 20:30 Champions League, Anderlecht vs TNS

Spel: över 3.5 mål
Odds: 2.25
Insats: 1% (175u)
Bookie: Bet365

Motivering

Anderlecht spelade hem denna matchserie i Wrexham senast och denna match skulle kunne spelas av och sluta under 1.5 fär många lag. Anderlecht är dock ett lag som sällan spelar fotboll utan att prestera. Trots att de var klara för serieseger förra året så fortsatte de att vinna matcher och man gör mycket mål.

I ligan i helgen kom man tillbaka från 0-1 och vann med 4-1 hemma mot nyuppflyttade Eupen. 3 olika målskyttar den gången samt ett självmål. Det är lite av Anderlechts styrka, de är kraftfulla framåt på många håll.

Idag har man några avbräck i form av Kanu, Cheikhou Kouyate och Lucas Biglia. Det är namn som är viktiga för Anderlecht, men man får tillbaka en av mina favoriter och en spelare jag tror kommer bli en stjärna i en mycket större klubb inom kort, Lukaku.

De har dessutom spelare som Boussoufa, Legear, Suarez och nye Kljestan(nätade i premiären) som alla är starka målskyttar.

Uppställning:

Selection : Bernárdez, Boussoufa, Chatelle, Chavarría, Cordier, Deschacht, De Sutter, Diandy, Gillet, Juhasz, Kljestan, Lecjaks, Legear, Lukaku, Marecek, Mazuch, Proto, Rnic, Sare, Schollen, Suarez

Att Abyss spelar TNS över 0.5 mål gör att jag känner mig ännu mer sugen på att trycka in en liten slant på över 3.5 som jag tycker är för högt. Pinnen ligger på dryga 2 på detta spel.

Edit: Spelar endast 1% pga att matchen inte har jättekaraktär för Anderlecht i och med att de i princip är klara.

Senast redigerad av RobinD den 2010-08-03 klockan 20:20.
RobinD är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat