Citat:
Ursprungligen postat av midcapking
Tjena, tycker du har bra och "nyktra" inlägg. Måste bara få klaga "lite". Antar att du tycker lopp 4 är svårast som så många andra? Måste vara helt iskallt att i öppnaste loppet ta de 5 mest streckade, varav en från spår 12 med dagens förutsättningar på Åby. Du har streckat alla de största idag och din maxutdelning är ca 22000 på V7 enligt HPT, dock kan det dra iväg till 130K med Edward Ale som vinnare och resten av loppen vinns av din minst streckade häst. Helt iskallt system brorsan, lämna INTE IN!!!!!
/ Peace
/ Lycka till bolaget
|
Käre "brorsan" - systemet är inlämnat kl 10.30 och säljs i totomatbutiken i tiondelar och går åt som smör i solsken.
Målsättningen med detta system varje vecka är, att få utdelning så ofta som möjligt och någon gång då och då några tusenlappar. Förra året tog systemet in 110'. Under året kostade det 1500:- x 52 veckor = 78000:-. Nettovinst 32000:- + lite spänning varje lördag. Om det såldes i 30 andelar i genomsnitt fick 30 köpare vardera 3200:- och hade lite lördagskul.
Jag publicerar systemet här med motiveringar varje vecka som ett kvitto och tack till de sharpsare, som gett mig tips och synpunkter. Inlägg av typ "Donato E stenklar" häromnatten känns inte seriöst.
Om man har som mål, att vinna sjusiffrigt, förstörs det vid publicering av hela systemet tidigt. De proffsiga systemen lämnas in sent, då man har så mycket information som möjligt.
Just nu tänker jag i mitt privata system låsa sista avdelningen med favoriten 4 och elvaprocentaren 7. 7 Dominion Beach var grym i kvalet utanför 3 Deimos Racing. i det "svåra" fjärde står jag fast vid de fem mest streckade 1,2,3,6 och 12. I första spikar jag 12 Cash Crowe, vilket jag motiverat i tidigare inlägg.
Lycka till med din målsättning - vilken den nu är.