Citat:
Ursprungligen postat av Grant
Jag lider av svår allergi (efterhandare) och ser gärna att man redovisar sina system
i därför avsedd tråd innan start. Är sen systemet inlämnat så är det än trevligare.
Själv spelar jag enbart Joker när jag väl spelar och därför inte mycket att skriva om.
588:- är f.ö. alldeles för mycket att spela bort en måndag. Möjligen kan jag göra en
ram på 588 rader som reduceras ner till 30 rader men helst betydligt större ramar.
Mvh Uffe
|
Kan tycka det är lite märkligt hur du resonerar vid en del tillfällen Uffe då jag kanske inte arbetar vardagar och är ledig helger som de flesta andra? Jag spelar ibte alls speciellt mycket på helger o dylikt utan riktar mina spel de dagar jag är ledig, vilket råkade vara idag. Jackpott idag. Trevligt tänkte jag, jag passar på att spela lite då jag hade lite extra spelpengar kvar på ATG.
Att det blev en skitomgång för mig är jag van vid då jag spelat ett tag nu med många nergångar men samtidigt en del uppgångar som gör att jag har råd att spela för 200-600kr den dag jag känner för, oavsett måndag, onsdag eller lördag.
Men jag tackar för dina trevliga inlägg, de tillför alltid väldigt mycket här på forumet. Förstår att aktiviteten går ner här inne.
Men stort stort lycka till med dina betydligt större efterhandare (jokersystem)
Mvh Matte