Citat:
Ursprungligen postat av Grant
Jag tror inte att jag någonsin lagt in någon allvarlig efterhandare på något forum.
Men vi är alla olika och det är roligt, vill man smyga in saftiga efterhandare ska man
givetvis göra det. Jag ventilerar bara min åsikt i detta ärende precis som i andra frågor.
Och det är ju därför jag anses som obekväm och besvärlig, för att jag har åsikter.
Det rätta svaret är alltid; Jag vet inte.
Mvh Uffe
|
Jag förstår inte riktigt vad du pratar om längre? Jag har väl ibte lagt in någon efterhandare? (Det du började tjafsa om?) jag redogjorde endast för vilka spikar jag tänkt spela med idag samt drag OM någon mot förmodan skulle vara intresserad av det.. sen gjorde jag en redigering på att jag skulle chansa denna gång o spela lite större än vanligt samt välja bort en del favoriter för jag är inte intresserad av att vinna tillbaka pengarna eller så...
Eh orkar inte ens svara längre trevlig kväll herr Uffe och hoppas jag inte gjorde dig allt för arg med mitt första inlägg. Var endast menat för att få ihåg tråden samt dela med mig av min tankar, wont happen again.
Godnatt och sov gott.
Mvh Matte