Min badkarsanalys
Jag har kört loppen i det berömda badkaret.
Electric Light tar spets och kör där, jag gissar att Peter kör runt 1.12 första 500 för att sedan nå ca 13-14 på varvet då borde han ha absolut toppchans att rinna undan och det känns som en sund spik att inleda med. Spik nr 2 hittar jag i avd6 och det är 10%aren
Brooklyn som jag tror håller ut nr 2 i starten och körs där så länge lampan lyser, jag har sätt hästen springa på 11 på varvet och ändå vinna med 3-4 längder jag tror att Brooklyn tar spets och att nr 2 får söka ner vid sargen. Blir troligen 2a och tvillingen är ett faktum.

Dragen: finner vi i avd2 med Torbjörn Jansson och
Nose Gear som är härdad, öppnar hyfsat och hamnar han inte sämre än 3 ytter så bör det vara en vettig chans trots allt. Känns som han går ner i klass. Värst emot är nr
1 men den fungerar ju inte alltid. Match? i avd3 är
Amity snabb i benen men söker sargen. Speedig!
i avd4 finner vi Reven d amour tar spets och körs där, ger favoriten en match!? Tanken är att kusken får köra i ett ganska så bra tempo för att inte bjuda in favoriten och från läget bör hon iallfall prova. i avd5 tar nog
Hekate sund spets intialt men frågan är om Kevin provar att köra där, jag har en viss känsla som säger att ekipaget kan hålla undan.
Swing Kronos är nog den som jag tror kan få överta om Adrian ställer frågan. Dessa två känns klart spelbara och kan vara lås för de mindre systemen. Skrällarna är
Vivo Per Lei som trivs på jägersro och har fart men ojämn.
Day sun dream är speedig och en sarg resa tredje inner och lucka till slut kan ge frukt

i avd7 strök de min tilltänkta spik och då fick jag tänka om. Den utav
Trioplini och
Solvato som tar spets leder nog länge eller får loppet. Skrällen är
Flex Lane som kan mycket och stallet börjar komma igång. i avd8 känns det öppet men
The True F tar spets och leder länge, troligen hela vägen. Kör Marcus i 14 på varvet skall han egentligen bara vinna detta. Hästar som kan få fina lopp är framför allt nr
9 och 10. Passa tokern
rite on win som öppnar bra och kan få en fin sarg resa, spelar du trio bör du ha med denne och hästen ger "klirr i kassan"
hur ser era badkar ut?
Lycka till