Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-01, 22:30   #3
Lazlo
Administrator

Lazlos avatar

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25138

NFL 2017-2018
Stats: 51 - 50 - 0
ROI: 111.25%
Vinstprocent: 50.50%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Rob Visa inlägg
Hann inte rygga men om SK skärper sig lite så borde dom vinna. Och med Fallen o Coldzera i storform är det vinst.
Och som Envy spelade igår, så ska nog den också gå in. Är väl bara North jag tyckt lirat på hög nivån i B gruppen även om jag inte sett lika många matcher där
Ja, SK skärpte sig som dom själva talade om och hade därför inga som helst problem med mousesports utan vinner 16-7 och 16-8. Som jag skrev så blev det lite mardrömsmatchup för mousesports med mapsen då det blev 2 maps som SK spelat flitigt på slutet och då syns klasskillnaderna ännu mer.

Stenhårt mellan Envyus - Liquid nu då det står 13-13 i första mapen Cobblestone som är Liquids mapval. Cobblestone är den mapen som är mest fördelaktig för T sidan vilket innebar att Liquid som startade som T sprang iväg till en tidigt ledning men nu när Envyus är T så kommer dom tillbaka och har precis utjämnat till 13-13.

Ekonomin och T sidan ger Envyus fördel mot slutdelen av mapen så det är ingen tvekan om att man hellre sitter på dom i det här läget även om det kan gå lite hur som helst!
To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
för att köpa våra experters andelar!
Lazlo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat