Citat:
Ursprungligen postat av Rob
Hann inte rygga men om SK skärper sig lite så borde dom vinna. Och med Fallen o Coldzera i storform är det vinst.
Och som Envy spelade igår, så ska nog den också gå in. Är väl bara North jag tyckt lirat på hög nivån i B gruppen även om jag inte sett lika många matcher där
|
Ja, SK skärpte sig som dom själva talade om och hade därför inga som helst problem med mousesports utan vinner 16-7 och 16-8. Som jag skrev så blev det lite mardrömsmatchup för mousesports med mapsen då det blev 2 maps som SK spelat flitigt på slutet och då syns klasskillnaderna ännu mer.
Stenhårt mellan Envyus - Liquid nu då det står 13-13 i första mapen Cobblestone som är Liquids mapval. Cobblestone är den mapen som är mest fördelaktig för T sidan vilket innebar att Liquid som startade som T sprang iväg till en tidigt ledning men nu när Envyus är T så kommer dom tillbaka och har precis utjämnat till 13-13.
Ekonomin och T sidan ger Envyus fördel mot slutdelen av mapen så det är ingen tvekan om att man hellre sitter på dom i det här läget även om det kan gå lite hur som helst!