Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-02, 09:15   #16
andytoothstone
 
Reg.datum: feb 2017
Ort: Stockholm, Vendelsö
Inlägg: 130
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

5 Rätt senast och nu bjuder vi in till fler andelar i det här långsiktiga statistikexperimentet:

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9GSA-ZDCG-3203

Avd 1: Brons 2640 V Dessa bronslopp vinns i regel av rank 1-7, vi får gå lite kort här och går på rank-spår då får vi med rank 1-5 som har bra spår i statistiken. 7 har bara bra statistik som favorit, annars vinner spår 7 enbart 6% av loppen.

Avd 2: Klass II 2140 A Innerspåret som vanligt bra spår (många spår 1 med denna vecka…) höga spår inte missgynnade förutom spår 9, här får vi med 7 hästar och några skrällar. Mycket svag favorit här och då vinner till och med andrarank oftare. Spår 8 har också rätt dålig statistik men får åka med som förste reserv på ranken.

Avd 3: Lördagsloppet, saknar jag som vanligt statistik på men har läst mig till att Dear Money bör kunna vara en bra spik bara den kommer rätt till på från start, rätt lågt streckad vilket förstås rensar bra om den vinner.

Avd 4: Klass 1 2140 A. Vi har spikat 5 Springfield tidigare men garderar nu. Många intressanta hästar får vi med på rank 1-5 samt spår. Spår 4-5 och 1 är jättebra spår i lopptypen. Spår 3 och 10-12 är usla spår men vi tar med 3 Tiger Williams ändå på tips och rank.

Avd 5: Silver 2140 A Dagens andra spik i 7 Re Doc. Förra veckans galopp säger ingenting om formen och jag är alltid lite förtjust i att ta med hästar som får lägre streck pga galopp. Rank 1-3 vinner dessa lopp i 78% av fallen så det är ok att spika här, Re Doc är också jämn spelat på vinnarspelet i dagsläget. (fre kl 10.)

Avd 6 Fyraåringslopp 2140 A. Vi går kort här på två streck, storfavoriten från bra spår samt andrahandaren med det fina Depeche Mode-namnet: Policy of truth.

Avd 7: Gulddivisionen över 2640 för ovanlighetens skull. Vi får med rank och spårhästar här och därför faller 6 Västerbo… bort pga dåliga resultat över distansen. Känns heltäckt med 5 långskubbare här.

Välkomna!
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat