Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-02, 15:42   #18
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 938
Standard

avd6.
Draget kommer rekordsänka, barfota runt om ff gg.

Ubertino Grif kördes till spets via andra spår 900 kvar senast, finfin, spurtade vasst gången innan. Nu rycker man alla skorna vilket känns spännande. Jag kör utgång! Sliding Home såg helläcker ut senast på en låg 10 tid bakom Västerbro Highflyer men distansen är ett frågetecken, en häst som kan utvecklas till något riktigt bra. 0%? Brooklyn Hill spikade jag senast men då behövde han troligen loppet. Satt fast med allt och nu kanske han kan visa vilken bra häst han är. Musscle Hussle verkar också vara en lovande individ från USA, får Bergh i ordning denna maskin kan de bli en trevlig sommar för alla inblandade. Destiny am körde passivt senast och gick i mål med allt sparat. En häst som har mött bra hästar en tid och inte ofarlig med en sargresa likt den senaste och lucka till slut då kan ni få se en rejäl överraskning de lux Cyber Lane rankar jag faktiskt sist, kan vara lite märkligt men uppgiften ser onekligen riktigt tuff ut för honom. Så här tufft har han aldrig ställts mot tidigare och någon gång bryts segersviten. Tråkigt nog gör det nog nu på lördag. Johan har lite svajig form tycker jag och det måste man också ha med i sina beräkningar.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat