Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-02, 16:39   #1
blavitt81
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V75-Andelar, Mantorp (3/6)


Då knackar en ny V75-omgång på dörren!!Analysen har pågått sedan i söndags och har nu en klar bild över avdelningar..
Över 500.000:- har andelarna betalat tillbaka till andelsköparna sedan i mars.

Ni köper mina andelar via webbsidan minandel: https://minandel.se/experter/johan/

Dessa System konstruerar jag på lördag

- "Streckat Glasklart", 1000:-/andel. Detta är mitt slagkraftigaste system och vid triumf är vi inte många som delar på vinsterna. Satte
7:an för ett par veckor sedan.

- "Streckat och Spikat", 550:-/andel. Systemet jag konstruerar med tre spikar som både är spelvärda och troliga vinnare.Vidare helgardera jag tre avdelningar och slutligen streckar jag på
i den sista avdelningen där jag inte spikat eller helgarderat (mellan
4 - 8 streck). Så sitter spikarna så är triumfen nära och då kan bli fina slantar att förgylla plånboken med.

- "Streckat Såklart", 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och motsvarigheten på V86 spelade in över 92.000:- för drygt en månad sedan.

- "Streckat Solklart", 250:-/andel. Systemet där jag oftast satsar på en spik och där jag ALLTID garderar de stora favoriterna. Här är jag ute efter de stora pengarna.

- "Streckat och Klart", 165:-/andel. Mitt billigaste system som ändå är slagkraftigt då det består av 25 andelar. Detta system spelade in
en kvartsmiljon i början av april

Välkomna att köpa in Er!
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat