Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-03, 02:29   #29
Shizznit

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 5133
Standard

Det är hårt motstånd, och Anna Mix till fin procent fick riktigt bra spår (men fomrfrågetecken plus att hon är trög ut och kanske kan bli instängd...). Dock: är det ingen som har sett hur Charrua Forlan sett ut på slutet? Min initiala tanke var att det bara är kusken emot (H-O S vinner med ungefär minus 278 % av sina styrningar på banor större än Scalextric). Jag får se hur jag gör, direkt given på min kupong iaf. Carabinieri är för ung och ännu för vek för att få plats på en kupong med färre än 6 streck. Jag tuggar gärna i mig det sura om jag har fel.
Perfect Dynamite i första ser jag att den har nämnts, given.
Phototoy i andra, inte ens 2 %?
Barbarescoviner gillar jag, och hästen i tredje skulle jag gärna pusha för om den bara haft lite mer bett från start. Plockas med på namnet, även om jag främst letar drag på tillägg.
Cingvar spelade jag näst senast till bra odds. Fail. Senast hade jag missat att den startade, eftersom jag inte kollade utanför de stora spelen. Fail igen. Plats, eller kan det gå hela vägen till under 3 %?
Britt Palema, plats? Skandalprocent på den.
Och till sist måste jag nämna Charrua Forlan igen. Procenten får det att tjonga till i medaljongen. Jag får hoppas på en strykning. Av kusken.
Shizznit är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat