Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-03, 10:42   #37
Fidus
 
Fiduss avatar
 
Reg.datum: okt 2015
Inlägg: 764
Sharp$: 1697
Standard

Mantorp

Favoritfall ligger alltid nära till hands, när favoriten erhållit bricka 1. Ett bra spår om du försvarar ledningen, annars en utmaning att hitta väg fram till slagläge.

Jovisst visar både Fossens Bonus och Cyber Lane prov på toppintryck och är startsnabba.
Störst möjlighet att hålla upp spets? Jag gissar på Cyber Lane.
I övrigt känns omgången trevlig och Ina Scots Ära innehåller förmodligen en hel del djur vi ännu inte sett botten hos? Vilken % hade Cyber haft idag om norska Ferrarin kommit till start?

Spikarna:

5 Springfield är en häst jag gillat mest hela tiden. Insatserna mot årgångstoppar på topptider borde räcka långt här. Ursvag senast, men rimliga 37% idag. Det känns lockande. Test Drive verkar ju mest testköra för galopp för stunden...

???...just nu.

Lås:

Avd 5:
1 Fossens Bonus och 7 Re Doc. Det luktar spets och slut här.
(Baronen har inte lämnat samma intryck på slutet och faller bort ifrån min bong. Är nuvarande tränare samma familj som tidigare (JeHan)?)

Guld:
Topphästar är alltid topphästar, inte minst de franska.
1 Anna Mix, 10 Carabinieri och 6 VästerboOTheNews har jag valt ut.
Anna är grymt bra i grunden.
Carabinieri litar Peter på i spurten.
Västerbo tog andraplatsen i Finland och är ofta med och hugger i guld.


Tre ickefavoriter:

10 Seethestar var härlig att skåda i målgången den 29/4. 11% smakar mumma, när Johnny finishkör genom sista sväng! Aha, motiveringen såg ut så!

1 Leonas Sami (6%) åkte med som helt okörd över upploppet senast. Bra till slut som 5:a. Luring i nuvarande klass. Jag tänker fortsätta strecka hästen ett tag till. Flashar förbi likt blixten eller blir träffad av densamma?

10 Frisco Flame (2%) skriks det inte alls om idag? Dags för mig att gardera med den då. Magiskt intryck över målrakan vid senaste 4:e-platsen.
Långa steg förbi mjölksyrestinna konkurrenter strax innan linjen?

Ina Scots Ära:

Jag rankar 6 och 12 sist, men kanske borde reducera in alla här? Många fina djur!




Fidus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat