Ämne: Axewalla.GS75
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-04, 11:21   #1
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Axewalla.GS75

Avd 1
Slår ju inte direkt gnistor om de mest betrodda där fram. Vågar inte spika utan lås 2-3 o håller tummarna, lämnar Örjan utanför hoppas på galopp med 3-åringen o att den fastnar... Långt upplopp kanske gynnar någon från bakspår, men kommer nog bli jobbigt att hinna ifatt o slå mitt lås från utvändigt nu vid 2640...

Avd 2
Ja, sto mot hingstar, hum. Faller väl i den klassiska fällan. Men spikar SOUTHWIND FEJI låter uppåt och bilstart ska den klara enligt tränaren o är väl lite av en magisk häst som jag förstår:-). Har man råd och inte vill kliva i fällan kan väl 4-5-12 vara tidiga bakom.

Avd 3 Öppet värre ta alla om ni har råd. Men 10-1-2-13 känns väl som en bra början för en fattig som mig :-)... Kim kanske är värd att ta med, verkar ha form o skräller mycket nu men långsökt...

Avd 4 Här är det många som ska ligga lågt. 1-2 kan väl vinna då de har bra spår o kuskar men blir nog överspelade pga detta också. 4 är väl bäst men formen, form slår väl klass? och låter som det ska bli ett snällt lopp från tränarhåll. 6 tränar bra 7 ska ligga lågt. Ja 8 var väl spik länge i min bok men kanske får långt fram men har långt upplopp att spela på . Många här med eg för den som har råd. Men tar ställning med min lilla plånbok spikar 8 o hoppas den hinner fram o får bra rygg att smyga bakom.

Avd 5 Väljer bort favoriten får bevisa form först med får väl ta på dumstruten. Men tror mer på spetshästen som kommer leda runt om, med den % måste jag bara testa spika och får hålla i hatten...Skall ha, ska ha vinst idag:-).

Avd 6 3 är en fin häst men aldrig gillat Tillman som kusk, spikar aldrig henne. ska med men vart hamnar detta par? Men tar även 2 som har bra facit från spets samt 11 som satt fast med mycket krafter sist, farlig att ta bort nu när det är långt upplopp... 2-3-11 blir nog bra här o kanske 5

Avd 7 står väl eg mellan två 4-11. 11 borta länge men är säkert på-ställd o goop kan säkert göra den till en vinnare på upploppet. Men lyxar till med Örjan som kan ställa till det som gubben i lådan från bakspår. Är ju trots allt 3-åringar och när två bara ska vinna så vinner den 3dje... Känns starkt denna trio 4-11-9
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hammering (+4)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat