Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-08, 05:34   #11
kire1111

Reg.datum: maj 2017
Sharp$: 4403
Standard

Avd 1 luktar ju lite halvskrälllopp kanske, men lång distans gynnar väl starka o bra hästar men ändå klass 1 o långt upplopp så ingen spik här för mig

Avd 2 lika så massa ston o kuskar som kör hej-vilt. Lär väl smälla och den som inte behöver ta massa hästar här lär väl sätta 7 på lördag.

Avd 3 Ulf litar jag ofta på, men spåret hur kommer det gå? Distansen kanske gynnar ändå

Avd 4 Känns som start är bäst. 2 - 9 kanske räcker?

Avd 5 Spår 1, vart kommer favoriten hamna? Kusken hur ofta vinner han på V 75?. Känns som en typisk sönderspelad expressen-häst som faller tungt.. Fisken då, bakspår men gillar att gå i ryggar, långt upplopp, klart minus på kortlopp kanske inte hinner fram, men nog inte fel att gardera med.

Avd 6 Hur står det till med formen på gamlingen efter elitloppet tro? Så länge han inte är sönderspelad är väl Spring Erom lite intressant som ev spik med en kusk som verkar komma mer o mer? Där många kommer gardera bort sig genom att fläska på massa onödiga streck..

Av7 Jonny har aldrig varit min favorit, på Åby möjligtvis med extraspår. Bronslopp ingen spik här för mig ialf. Lika dumt att spika i brons som att helgardera i guld. Såg vi ju när kungen av stålar "bara var stenklar"i lördags. O CARABINIERI gjorde vad den skulle

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-08 klockan 07:44.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat