Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-09, 20:35   #15
eveton
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4269
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Alanya Visa inlägg
DD östersund imorgon o jag väljer som synes att dra igång den här tråden tidigt...

DD:n ser nämligen "stenklar" (i undertecknads ögon) ut på förhand...


DD-1

Förhoppningsvis drar duon 13 Nahar (sjunger väl på sista versen nu va...) samt "cirkushästen" 3 Platon Face en hel del spel på sig i detta långlopp. Den förstnämnde tror jag är chanslös att plocka sina tillägg och den sistnämnde tror jag faktiskt inte duger även om han skulle sköta sig o trava hela vägen... 6 Trovatore är en KANON!! och jag drar det så långt som att att tillskriva denna uppgift som en STRAFFSPARK med en slips som målvakt... Tidigt i täten är mitt "favoritscenario" o då är det stenslut, men ärligt talat tror jag han vinner detta med "valfritt" upplägg av S.S!!!

DD-2

Om Trovatore har den nyss nämnda straffsparken med "en slips som målvakt" så har väl Wild Honey en straffspark utan slipsen ifråga.... Sandra Eriksson är dessutom bästa kusken i detta damlopp, och mot dessa (i sammanhanget) löss!, vinner hon förstås hur det än blir kört... W.H behöver förstås ingen närmre presentation varpå jag helt enkelt stannar där....

6-4 på DD imorgon kväll således!! Vågar man hoppas på 4 ggr??, (O.B.S! Sällan jag "rekar dubblar" till odds som detta, men ärligt talat.... Jag kan helt enkelt inte se det gå fel....
Sjukt jobbigt att "årets klaraste DD" inte heller sitter... hur f-n ska det gå i övriga???
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat