Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-10, 11:36   #17
andytoothstone

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 1098

SVS andytoothstone amatör
Stats: 10 - 12 - 0
ROI: 90.23%
Vinstprocent: 45.45%

Standard

https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9GSA-ZDCG-32030
Tänk på att om ni klickar på länken blir ni medlem automatiskt.

Avd 1: Normala favoriter vinner detta klass I lopp över lång distans 34% av gångerna, från spår 6 36% vinst. Egentligen en vansklig spik men vi behöver gardera i andra lopp i högre grad och börjar med spik här. Övriga hästar har inte heller imponerat tycker jag.

Avd: 2 Stoloppet här för medelklasshästar spelar vi med spår som förstaval. Därför går 3 och 1 bort på systemet. Vi får med en hög av hästar och skrällen kommer om den gör det här.

Avd: 3 Klass II över 1640 har jag byggt ut nu till 4 hästar. Om inte de översta på strecken vinner så vinner vem som helst enligt lopptypen.

Avd 4: Kallblodsloppet tar vi med de sex översta på strecken. 9 Fender är en stor favorit men enlig statistiken vinner den inte särskilt ofta. (23%)

Avd 5: Jag spikar 5 Valeur här på kusk, spår och statistiken som säger att häst nr 1 ska vinna detta lopp i 21% av fallen som favorit. Det är en chansning som vi hoppas går in.

Avd 6: Återigen tycker jag guldloppen blir konstiga, att On track piraten har 9%! är tokigt. Känns helgarderat med våra 5 hästar.

Avd 7: 4 Linus Boy var stark senast och befogad favorit, övriga streck går enbart på spår. Spår 11 och 10 ska inte vinna dessa lopp normalt.
andytoothstone är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat