https://tillsammans.atg.se/inbjudan/9GSA-ZDCG-32030
Tänk på att om ni klickar på länken blir ni medlem automatiskt.
Avd 1: Normala favoriter vinner detta klass I lopp över lång distans 34% av gångerna, från spår 6 36% vinst. Egentligen en vansklig spik men vi behöver gardera i andra lopp i högre grad och börjar med spik här. Övriga hästar har inte heller imponerat tycker jag.
Avd: 2 Stoloppet här för medelklasshästar spelar vi med spår som förstaval. Därför går 3 och 1 bort på systemet. Vi får med en hög av hästar och skrällen kommer om den gör det här.
Avd: 3 Klass II över 1640 har jag byggt ut nu till 4 hästar. Om inte de översta på strecken vinner så vinner vem som helst enligt lopptypen.
Avd 4: Kallblodsloppet tar vi med de sex översta på strecken. 9 Fender är en stor favorit men enlig statistiken vinner den inte särskilt ofta. (23%)
Avd 5: Jag spikar 5 Valeur här på kusk, spår och statistiken som säger att häst nr 1 ska vinna detta lopp i 21% av fallen som favorit. Det är en chansning som vi hoppas går in.
Avd 6: Återigen tycker jag guldloppen blir konstiga, att On track piraten har 9%! är tokigt. Känns helgarderat med våra 5 hästar.
Avd 7: 4 Linus Boy var stark senast och befogad favorit, övriga streck går enbart på spår. Spår 11 och 10 ska inte vinna dessa lopp normalt.