Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-12, 15:11   #1
kire1111
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

V64 Färjestad


Avd 1

ston. Känns som penseln måste måla på då tuffa står långt bak o vad gör det nu med kort upplopp? Känsla för 4 som känns lite bortglömd kanske spets som är guld nu o kim som jag gillar, varit ute mot tuffa hästar. Men tar med lite hästar så långt jag har råd. 2,3,4,8,10,11,12.... Häst 1 på läget kanske är värd att ta med

Avd 2

Ja bra chans för häst 1, spik. Tar väl ledningen sen är allt över. Men måste bara få med 9 som nog kan överraska med klaff, långsökt ja vet. Björns häst ska gå med skor, vilat o 20 meter, nej tack. Överspelad pga kusken förmodligen... Bakom 2 med Erik 7 kanske.. Men spik 1 om man inte är lika tokig som jag:-) Trio 1-9-2....

Avd 3

Amatör = många streck. Men känns som 11,1,10,8,(4) Är första-hästar. Men kortlopp o kort upplopp gynnar 1 men ett sto? Kanske dock den får loppet o sen vinner, ingen fejkhäst o kanske hittar en lucka. Men 11 med lopp i kroppen lär svara och 10 med vass kusk. Hört att Glen häst 8 ska försöka ta spets, kör utan skor o bike, men dock ett sto o dåligt spår. Vågar inte spika. Ja vart hamnar 4 kanske är värd ett streck också.

Avd 4

Tror jag på lås med de bästa helt enkelt 11,10. Tror mest på Erik men vågar inte ta bort Goop med häst som har lopp i kroppen. Ja vågat med bakspår men de framför skrämmer inte nämnvärt o dyrt att ta med flera... 9 & 6 ska ligga lågt som jag förstår... Häst 1 kanske är rolig bakom om man har pengar..

Avd 5

Ja spår 8, hum. Kanske bara är bäst o får bra ryggar. Men låser på 8 och 10 lika här, vågar inte ta bort hemmakusken... Men 8 vinner säkert... Bakom 6,5,3,1. Men något säger mig att man nog bör ta med flera hästar om man har råd

Avd 6 Bra från stallhåll,, framspår, Goop, kort upplopp. Räcker för mig för att spika här, häst 3....

Senast redigerad av kire1111 den 2017-06-12 klockan 15:42.
kire1111 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat