Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-12, 23:53   #3
Klanke

Klankes avatar

Reg.datum: aug 2010
Sharp$: 936
Standard

avd1.
Har varit inne hela veckan på att 1an bara vinner och jag tror fortfarande det. Hästen är s-snabb och tar ledningen. Travsäker och en toppchans! Utgång! Draget; är Benjamin och skrällen: Mitos Gold.

avd2.
Vejo visade upp fin stallform i Lindesberg. Spets och slut nu för nr 1? Twin Peaks* höll starkt senast.

avd3.
I'm Magic spetsar och körs där så länge lampan lyser... När två trätter vinner en tredje, varför inte Whisky Akema som är snabb ut och kan hamna rätt fint till. Nonstop C fick inte ett optimalt läge men har toppform och duger. Dokonjo skall räknas om det blir kladdig bana är han extremt gynnad.

avd4.
Star Advisor Joli kan vara en spik. Tar spets och har ett fint facit därifrån. Värst emot är årsdebuterande nr 2: Om favoritfall passa då British Steel som är katapult snabb kan "kanske" ta sig förbi nr 3. Taktik? Sucre är ojämn men bra de dagar allt stämmer för honom. (rysare)

avd5.
Stor chans att någon utav 13 eller 14 skär linjen först men jag har råd att gardera och tar några roliga kantbollar i form av. Robin Hood som säkert tuggar ner en del Goliath Boko gick ett bra lopp senast.

avd6.
Rani Face ville jag spika men eftersom aktionen var lite väl tveksam senast får han enbart ses som en utgång. Baja Rosa A skall nämnas, hästen är inte alls tokig och i ett fält med mycket orutin så behöver det inte vara fel att vila sin tid i fältet. Inte helt borta. 0%.

avd7.
Alfas Da vinci är starkast i fältet och bör avgå med segern. Bara sjukdom emot som jag ser det. Sund spik!

avd8
Moni to spare är en topphäst som aldrig missat från öppet spår tidigare. Ledningen och lunk? Vinner! ännu en bra spik att avsluta med..

God tur!

Senast redigerad av Klanke den 2017-06-13 klockan 23:28.
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat