Ämne: LD Hagmyren
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-13, 11:48   #4
Tirich

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Klanke Visa inlägg
Kastar in en liten lunch dd.

LD1.
Cast bolt kan öppna rejält från start, svårt spår och inte säkert att Ove "långben" skickar iväg honom från start, skulle han däremot gå iväg och Ove kör till så är det hästen som spetsar intialt. Och isåfall blir hästen mycket svårslagen. 12% bakom känns Klöver tidig, vass i spurten och kan hamna fint till direkt. Yamoz var ute i v75 senast gjorde det bra, fint läge och vass i spurten. Digital skall få Uffe upp ff gg känns klart intressant.

LD2.
Hulte Magnus är bästa hästen och troligen förvaltar Uffe den på bästa möjliga vis. Utgång på ena LD lappen. Art K är i grunden en riktigt fin häst som tål en del jobb får rygg på nr 9 på slutrundan? Passa även Titan Tabac som nu får Wiktor upp ff gg. Och så nämner jag även Mino som hade många vassa insatser ifjol, tävlat en del i Norge och inte fått samma summor som vi har i Sverige. Står med andra ord bra till i loppet, borde stå på start med Hulte Magnus och Art K.

LD1. 1-2-3
LD2. 9 Hulte Magnus
* 100

LD1. 4 Cast Bolt
LD2. 3-7-9-11
*50

God tur!
Jag tycker nog att Norheim Faksen är den bästa hästen i fältet. Sen om det är det bästa ekipaget återstår ju att se.

Hästen är iaf i klassen under de allra 5-6 bästa i Norge och kanske kan sättas in i samma fack som typ Moe Svarten och Myr Faksen.

Jag tar med Järvsö Rasmus som gick bra för 2 starter sedan på LD:n och hoppas de där bak inte hinner ifatt.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat