Ämne: V-75 Boden
Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-15, 15:00   #13
olle

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61863
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ja, låg utd att vänta. Men som alltid blir det lite galopp, får luckan eller snabbt tempo så sitter någon med massa stålar på kontot sen. Men fin bana och rätt klara favoriter borde nog bli låg utd, något jag kör på och lirar fler-bong..Skulle det bli hög utd är det inte jag med mina kaffepengar som sätter 7 rätt ändå, blir det för svårt och säkert mer lotto...

Avd 1, spik favoriten som har galopp emot sig. Den eller alla, 12 förstahäst bakom trots spåret.

Avd 2 Svårt att se någon ta Erik på springspår 7, sitter väl i ledningen sen är loppet över här med. Men klart stolopp och är väl lite hetsig. Men många i så fall här med. 15,2 kanske är tidiga.

Avd 3 kan säkert spika 4 med Robert Berg, men måste ju få lite spänning. 4,10,9 och 8...

Avd 4 kallblod tror det räcker med 2 och 10. Svårt att se någon räcka till utöver. 5 o 13 då..

Avd 5 Erik är väl missad ledning och driva i dödens eller galopp emot. häst 2 emot. 10 tror jag står helt fel till.

Avd 6 Erik. Samma här missad ledning eller galopp. Men klart bakom öppet och kan väl tänkas helgardera om man har råd ändå klass 1... Men spikar

Avd 7 Örjan alla dra i veckan, trist nog... 1,5,9,6 är väl de man kan köra emot om man tycker sig tro att favoriten ska fall... Men långsökt att någon ska vinna av dessa. Klart under har hänt förr.
På förhand ser det ut som utdelningen löper stor risk att hamna runt utdelningen denna omgång 2013, då sju rätt gav hela 80 kr och dubbeljackpot på 6 och 5 rätt. Skulle själv aldrig lämna in favoritflerbongar på V75 spelet då de enorma spelavdragen vid sådant utfall gör det närmast omöjligt att nå framgång. Först 35 procent ordinarie spelavdrag. Sen försvinner 60 procent av det som blir kvar till 7 rättspoolen veckan efter , och endast 26 kr av varje spelad hundralapp delas ut i vinster. Skulle flerbong vara aktuellt då skulle antingen 6 och 5 rättspengarna flyttas till 7 rätt aktuell omgång eller så skulle V7 spel vara möjligt. Blir det flerbong för mig så blir det på enpoolsspelet V5.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat