Visa ett inlägg
Gammal 2017-06-15, 17:53   #1
blavitt81
Banned
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 80
Sharp$: 1363
Standard

V75-Andelar, Boden (17/6)


Efter en rad favoribetonade omgångar så är känslan att det är dags för stora pengar. Det är nu dags för midnattstravet i Boden, vilket alltid är en härlig tillställning och bjuder i år på riktigt fin travsport. Har hittat flera skrälldugliga drag och tror som sagt på en fin utdelning. Mina andelar har betalat tillbaka över 500.000:- till andelsköparna sedan i mars.

Nu Kör Vi!

Ni köper som vanligt in Er i mina system här: https://minandel.se/experter/johan/

Jag konstruerar följande System:

- "Streckat Glasklart", 1000:-/andel. Detta är mitt slagkraftigaste system och vid triumf är vi inte många som delar på vinsterna. 7:an satt här för några veckor sedan. OBS minst 3 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.

- "Streckat och Spikat", 550:-/andel. Konstrueras med tre stycken spikar som både är spelvärda och troliga vinnare. Vidare helgardera jag tre stycken avdelningar och slutligen streckar jag på i den sista avdelningen där jag inte spikat eller helgarderat (mellan 2 - 8 streck). Så sitter spikarna så är triumfen nära och då kan bli fina slantar att förgylla plånboken med. OBS 4 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.

- "Streckat Såklart", 350:-/andel. Det systemet som har flest kontinuerliga vinster och motsvarigheten på V86 spelade in över 92.000:- i april. OBS 7 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.

- "Streckat Solklart", 250:-/andel. Systemet där jag ALLTID garderar de stora favoriterna. Här är jag ute efter de stora pengarna. OBS 8 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.

-"Streckat och Klart", 165:-/andel. Mitt billigaste system som ändå är slagkraftigt då det består av 25 andelar. Detta system spelade in en kvartsmiljon i början av april. OBS 15 st andelar måste säljas för att jag skall konstruera ett system.
blavitt81 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat